scary afternoon

  2011-05-21 / 18:26:01 / foto - övrigt /
den läskiga ormen


hihi gillar att vi båda tittar in i astrids kamera :)
mammas gamla ringar - och äntligen håller mina naglar på att växa ut igen!


Vaknade ganska tidigt, och städe hela mitt rum :) Hittade massa gamla saker som jag glömt bort, och minnen från tider jag saknar. Sedan åkte jag med Tilda och Jona till lilla holmen och fotade, blev inte riktigt som jag ville, men ganska fint. Ni får se senare!
Träffade Astrid och åkte till strandpromenaden. Trodde att jag skulle dö av rädsla typ fyra gånger haha! Två av dom var när en enorm orm ringlade förbi precis vid våra fötter - usch!
Nu sitter jag och pratar med massa bra på msn. Hörs! ♥


alexandra | fotoblogg

sv; tack :)

väldigt fina ringar!

2011-05-21 @ 19:17:12
URL: http://randomabilder.blogg.se/
Kira

Jättefina ringar! :)

2011-05-22 @ 09:55:48
Emma - fotoblogg

jättefina ringar! vart har du köpt dem?? :D

2011-06-01 @ 15:27:51
URL: http://photographsbyemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: