första februari

  2011-02-01 / 09:40:33 / vardag /
Sexton dagar till min födelsedag nudåå :) Har aldrig mått så dåligt som när jag vaknade imorse. Kunde inte stå för att jag skakade så mycket, usch. Nu mår jag lite bättre, men har fortfarande feber. Mina tre syskon har också blivit sjuka nu, haha. Missar teatern ikväll för andra veckan i rad, it sucks :( 
Just nu känns det som jag aldrig kommer att bli frisk, men det får vi väl hoppas att jag blir. ♥

Längtar som fan till sommaren som typ en miljard andra, vissa dagar och nätter från förra sommaren minns man bättre än andra och det här är helt klart en av dem ↓ astrids bild och min redigering :)



Mimmi

ååh, vad jag saknar det där :( sommar 2011 here we come hihi =D puss

2011-02-01 @ 15:28:43
URL: http://mimmiadele.blogg.se/
siri till mimmi

jaaaa, samma här :( menart hihih :) puss gulle!

2011-02-01 @ 19:35:21
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: