alla ♥-ans dag

  2011-02-14 / 17:44:06 / vardag /
Hihi, får alltid sådant fotosug sådana här dagar, som mina kära vänner har märkt hehe, så bilder kommer senare .. :} Skolan var rätt chill, jag och Alexandra gjorde bort oss i radio och hade massage och sånt på gymnastiken. Sen gick jag ner till stan med någraaa, köpte geléhjärtan hihi :')
Har fått ett födelsedags kort idag från min fina kusin Emilia som bor i Paris också. Fyller ju år här i veckan, och hon påminde mig att ta vara på den här tiden i mitt liv. Mitt år som femton ska bli det bästa någonsin juu! :D
Ikväll ska jag träffa fina vänner. Ha en fin dag allihopa, take care!

update: tryckte just på en sådan där "tryck här, detta är inget skämt" grej, och nu har hela min dator stannat .. bra där siri, bra där!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: