pink flowers

  2010-10-25 / 19:20:46 / foto - växter & blommor /

Hehe, skulle plugga på franska provet för en stund sedan, men somnade istället... :) Var så sjukt trött alltså!
Imorse när jag skulle möta Sandra, slirade jag med cykeln och flög över styret och skrapade upp mitt knä och gjorde hål på mina leggins, ajjj :( Men skrattade ändå så jag dog i skolan, haha ojoj .. Per & Chris tycker verkligen om mig och Sandra känner jag ;) Ikväll ska jag fortsätta plugga, men vi hörs kanske lite senare ♥











linda

Hejsan snygging :)!

Var ni på experience white i helgen?

Det var hur grymt som helst! :)

Om du gillar att festa och dansa (14-20 år) så är det höstens hetaste fest nu till helgen!

FESTINFO

PLATS: Fryshuset ARENAN

DATUM: Lördagen 30 Oktober

TID: 20.00-02.00

PRIS: 120 kronor (140 kronor i dörren)

GARDEROB: 10 kronor

ÅLDERSGRÄNS: 14-20 år

Medtag legitimation.

Låter inte det hur grymt som helst? :)

2010-10-26 @ 16:21:46
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: