sunday isn´t very sunny today

  2010-03-28 / 17:38:56 / foto - växter & blommor /

Yep, så har man haft sin sista föreställning av doktor Frisk då. Kommer att sakna det, alla har varit så jäkla snälla och duktiga. Idag efter föreställnigen, körde vi om allt på nytt men vi drog lott om rollerna (!) Hahah, alltså vad kul det var. Nu ska jag göra en av alla 100 läxor vi har tills imorgon. Ha det bra! ♥











emma :)

hejsan!

jag har komenterat din blogg innan och sa att jag tyckte bilderna va superfina och frågade om du hade något tips på hur man kan ta kort!

nu är det såhär att jag undrar hur du menar med att man ska vara noggrand med ljuset, och jag förstår inte riktigt hur du menar, så kan du förklara ?:) och vart redigerar du dina bilder ?

& sen har jag en sista fråga, hur blir dina bilder så himla bra ?!



ha det bra :)

2010-03-28 @ 19:45:26
siri till emma

hej! vad jag menar är att man ska tänka på att om man t.ex. tar en bild i dagsljus, ska man helst fota utan blixt, och om man vill ha macro ska man ha manuell skärpa om man har en sådan kamera osv. jag redigerar mina bilder för det mesta i picasa, som man kan ladda ner gratis. men om jag vill göra något extra med en speciell bild redigerar jag den i photoshop elements 8.0. tack så mkt :) jag antar att övning ger färdighet haha ;) kram

2010-03-29 @ 14:35:06
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: