snart framme

  2010-12-30 / 10:16:08 / vardag /
Sitter på väg hem till mariehamn nu :) Trodde faktiskt inte att jag skulle säga det här, men kommer sakna att fira nyår i korpo, och alla där! ♥ Nästa gång jag träffar alla, kommer det ju typ vara sommar. Men tiden brukar ju gå ganska snabbt ^^ Igår var jag hos Pauline och såg på solsidan (där dom bodde förut!) var ute i mörkret med dom andra, och sen spelade vi poker med Ian, Ossian och Simon.
Steg upp typ fem imorse för att hinna med färjan, not so niceee, men sov ett par timmar här på båten faktiskt haha. Senast jag åkte här var jag på väg in till stan för att gå på rockoff, sommarminnen :') 
Kommer snart fram, och då är Astrid och Mimmi där och möter mig hihi! Men vi hörs mera när jag är hemma! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: