en dag i stockholm

  2010-12-05 / 00:58:17 / vardag /
Var somsagt i Stockholm idag med Astrid, Mimmi och Sofia :) Vi är bäst ♥
När vi kom terminalen var det världens kö, och det tog en timme innan vi kom ombord. Fick värsta paniken haha ;) Sen stressade vi runt inne i stockholm ett par timmar, och jag hittade i alla fall lite julklappar. Träffade Kenza (!!!) och Ana Gina också, ganska coolt att se dom i verkligheten faktiskt ^^ Men man kände sig väldigt risig och liten när man stod bredvid Kenza iaf, hah :')

Laddar upp bilder imorgon (tog faktiskt med min systemkamera eftersom jag hade tänkt fota till digibilds projektet, men såklart glömde vi det!) , nu är jag sjuuukt trött så ska sova! sweet dreams



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: