sjunde augusti

  2010-08-07 / 11:31:30 / foto - växter & blommor /

Var i ekenäs i förrgår och hälsade på Elsa & Edit :) Dom bodde på ett skitfint ställe vid havet, där vi sov en natt. Köpte också en väska + ett par t-shirts, visar senare!
Igår åkte jag, Alicia, Sassi, Rudolf, Pauline, Ossian,  Simon, Tyko, Caius och Alex kneeboard. Det var sjuukt kul! :) Jag föll av efter ett tag och sen kom jag inte upp igen haha ..  Sen gick vi och såg film hos Simon, och sen bytte en massa kläder med varandra haha ;) Kom hem vid 2. Sjukt nice kväll iaf!
Får se vad som händer idag, hörs senare! ♥









Saskia

Ida kommr ju mina vännr ;)..... oooh d kan bli en vild dag xD

2010-08-07 @ 11:40:14
siri till saskia

jusstja :) haha menar det ;) ..

2010-08-07 @ 12:37:42
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: