mimmis födelsedag

  2011-01-26 / 18:13:05 / foto - övrigt /
Lite bilder jag tog igår, mera kommer upp på facebook ikväll eller imorgon :)







hahaha, vad fult det var när vi "kidnappade" mimmi och knöt min halsduk runt hennes huvud :')






Asgryymt ↑ Nu måste jag plugga till engelska provet .. Puss!


Siri

sv; jag friidrottar ganska mycket så det är säkerligen mina resultat du stött på ;D och du jag hittade en till lagom cool grej. såg längre ner att du fyller år den 16:onde februari, jag fyller år den artonde februari :o shit vilka sammanträffande alltså! samma namn och verkligen närliggande födelsedagar. hur gammal är du? :)

2011-01-26 @ 20:48:02
URL: http://sirianna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: