I´dont know what day it is

  2010-06-15 / 17:02:16 / foto - växter & blommor /
Haha, har helt tappat koll på dagarna. Känns nästan som att det är söndag.

Men igår så sov jag, Astrid, Mimmi, Kajsa, Nora, Sandra hos tvillingarna, det var skitkul. Vi var uppe på taket och skrek, jag och Alexandra stekte plättar mitt på natten, såg två skräckfilmer och i slutet av kvällen fick jag något fel haha (förlåt Sandra) . Jag måste säga att jag tycker synd om grannarna ;) 
Vi sov typ i fyra timmar, och jag och Mimmi fick sova på golvet, så nu har jag ont i hela kroppen och är jävligt trött, fast jag sov typ i två timmar när jag kom hem men.. :)
Får se om jag orkar göra något ikväll, puss





astrid

shit vad fina bilder! :D

2010-06-15 @ 17:52:53
siri till astrid

shit vad du är gullig!! ;D

2010-06-15 @ 19:28:27
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: