it's friday

  2011-05-20 / 18:16:50 / foto - övrigt /
Orginell rubrik, jo att jag vet :) Har varit en riktigt braa fredag hittills! Skolan var chill, hade med kameran och fotade lite på elevhandledningen hihi. Gick hem klockan ett från digibilden och fikade utomhus med Astrid och Victoria. Vågade tillochmed fota en fågel, fast jag var rädd att den skulle attackera mig. Den ser ju lite hotfull ut, tycker ni inte? ^^
Sedan åkte vi hem till mig en stund, och Astrid hjälpte mig med en fotogrej. Tacktacktack världens bästa ♥
Snart ska jag åka till Alexandra och Victoria, vi hörs!


astrid

hihi no problem! :) <3

2011-05-21 @ 00:19:00
Elin

Älskar din blogg, den är så ljus,glad och härlig! Fylld med vackra bilder! Keep up the good work!

2011-05-21 @ 13:16:36
URL: http://rearranged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: