nittonde juli varje år

  2011-07-20 / 18:26:00 / vardag /
Spagetti festen var igår, årlig tradition i korpoström :) Ida var med ett tag också, synd bara att hon hann åka innan vi gick över till andra sidan. Spelade bluff, pratade om minigrisar, körde armbrytning (och jag förlorade typ varenda match haha), plockade blåbär och fotade kvällsljus.
Sen satt jag i en båt helt själv för att ro över, och jag [ som är typ världens sämsta på att ro ] lyckades tappa årorna i vattnet, välta en grej ute i vattnet och krocka i två andra båtar, under de fem minuter det tog för mig att komma över. Tog mig iland levande i alla fall ;)
Fixade lite stuffs med Alicia, och drog till verkstaden. Kom lite mer folk dit sen. Prat och visk och skratt. Sjuka bilder och lite annat. Slutade med att jag låg nedanför ett berg, och märkte sen hur jag skrapat upp hela höften. Puss och kram och hejdå till alla, vissa träffar jag inte på ett halvår, minst. Lite sorligt, men finns ju skype och så.
Hittade iaf några bilder som kan visas upp här haha ↓
- min hand i bluff, tro det eller ej






m y y s a n ♥

sv. så lite så :) hehe ja verkligen!

kram

2011-07-24 @ 20:11:56
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
kalla

vad fina bilder Siri!

Du borde skicka den på Leonard och Carmina till Eddi och Lucy! Jag tror dom sku uppskatta det enormt.

Kram!

2011-07-25 @ 16:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: