delar av 2010

  2011-01-01 / 18:29:46 / vardag /

Mitt nyårslöfte förra året var att göra 2010 till det bästa året hittills, och det tycker jag att jag lyckades med :) Har träffat massa fina människor, och fått massor av nya minnen som jag kan titta tillbaka på.


Januari. Kommer faktiskt inte ihåg så mycket haha. Mimmi fyllde år, fotade lite, tände 'kinesiska lyktor' som åkte upp i himlen. 


Februari. Jag fyllde 14! Fick en ny dator, åkte till Grand Canaria på sportlovet med familjen :)


Grand Canaria (feb). Soliga dagar, hyrde bil och åkte till sandöknen Maspalomas, Tilda föll och bröt armen, trampbåt, jet-ski, undervattensgrottor.


Mars. Föreställningar på stadshuset med Doktor Frisk, fotade på strandpromenaden, började kolla på oc och gossip girl.


April. Blev våår, hade bloggat här i ett år, påsklov, badhusbergen, sverige med Sofia - lyssnade på Hey Soul Sister, Mimmi och Astrid kom hem från thailand.


Maj. En helg på finnö med Astrid och Mimmi, valborg hos Kajsa, skolmusik, glass på stan, svarta katten, fota på strandpromenaden, mammas födelsedag, var ganska mycket på blåa scenen, I taket lyser stjärnorna i min källare hahaa, middag hos tvillingarna, kusiner hälsar på.


Juni. Åh, har massa minnen från Juni. Jag och Sandra åkte till sverige (hahah), massa grillkvällar på stenkrossen, dunderdans uppvisning, soliga dagar på lillaholmen, skolavslutning (!!), midsommar, korpo.


Juli. Astrid, Mimmi och Sofia kom till korpo, bääst! Ian fyllde 16 och hade fest, seglade med familjen, rockoff, bor hos Astrid, kvällar hos mig.


Augusti. Bästa dagar i korpo, girls-night, rågskär, kräftskiva, jag klipper mig, Almas födelsedag, skolan började, stadshusbacken, Seans födelsedag - överraskning på mannechai, kräftskiva.


September. Bomansängar, Astrids födelsedag, nyfahlers, shopping i Åbo, skolfoto, hundutställning, digibild, Pers mattetimmar (hah!).


Oktober. Open by night, Stockholm med Astrid, tusen gånger starkare, Sandras födelsedag, the human scentify, middag hos Nela, Noras födelsedag,


Sardinien (okt). Fina ständer, ringar, pizza, glass ♥, internetcafé, middag med Kajsas familj, fula hoppbilder med Kajsa :), drinkar, Tildas födelsedag, läskig gubbe.


November. Första frosten, höstbilder, Alicia hälsar på, lilla jul, skräckfilmer, mudcake, provperiod, bilder i min säng (hihi), jag tittade på oc 24/7, första advent, julmusik, julgatsöppning med trevliga människor.  


December. Bakade pepparkakor, åkte till stockholm med Astrid, Mimmi och Sofia - träffade Kenza, dagsverkade på Ålandstidningen, kväll hos Nora, lucia, julfest, julafton, söta kusiner, nyår!!

Det var lite av mitt tvåtusentio, hoppas 2011 blir minst lika bra :) ♥



Nora :)

fyfan vilka fina bilder sipuli! :')

2011 ska bli så jäkla bäääääst!

<3

2011-01-01 @ 19:05:39
URL: http://norarebecca.blogg.se/
siri till nora

aaaaaawww tack nora gullunge :) att det ska, vi ska göra det bäst!! <3

2011-01-01 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: