-

  2011-04-20 / 22:43:08 / vardag /
Eftersom jag fortfarande inte riktigt orkar prata om det, tänker jag förklara lite snabbt vad som hände i fredags.
Sally hade varit sjuk, och veterinären hade sagt att hon skulle vila under natten, och så skulle vi åka dit följande dag. När jag kom hem på fredagen hade mamma och pappa åkt till veterniären, och min lillasyster kom springande mot mig och skrek.
Hon sa att hon hade hittat en valp i Sallys hundkoja, och visste inte om den levde.
Allt var bara så overkligt, ingen hade ens vetat att Sally väntat valpar. Jag gick dit, och hittade en död liten, liten hundvalp som såg ut som att den sov. Först fattade jag inte att den var död, stod bara och skrek rakt ut och visste inte vad jag skulle göra. Sen kom mamma och pappa och vi åkte till veterninären med den döda valpen, och Sally. 
Antagligen skulle vi inte kunna ha gjort något för att valpen skulle ha överlevt, den hade en medfödd skada på sitt ben, och var död redan när den föddes. Är i alla fall otroligt glad att Sally klarade sig ..
Nu, ett par dagar senare, går min lilla hund runt med leksaks hundar i munnen ↑ och låtsas att det är hennes valp. Hon tar med dom vart hon än går haha, och försöker skaka liv i dom. Tror inte riktigt hon fattar vad som hänt.
Men, om allt går som planerat, kommer hon få hundvalpar nästa år istället..! ♥




linda

åh :(

<3

2011-04-21 @ 06:18:28
URL: http://bgkokar.blogg.se/
astrid

:(( <3

2011-04-21 @ 15:17:44
siri

linda & astrid: <3

2011-04-22 @ 09:52:23
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: