first snow

  2010-10-22 / 17:26:27 / vardag /
Aaaaaaaaahhhh ↑ Imorse när jag vaknade hade Sandra messat mig "OMFG det snöar!!" Jag trodde att hon skojade, så jag satt och skrattade i min säng innan jag märkte att det var sant. Sen ringde Sandra mig och berättade att hon hade glömt sina cykelnycklar så hon tänkte springa till skolan, och dum som jag var tänkte jag att det skulle gå bra att cykla. Tjugo minuter senare kom jag till skolan, försenad, genomblöt och iskall. Usch, det var seriöst den värsta cykelturen jag varit med om. Det snöade och blåste så jävla mycket att jag inte ens kunde titta på vägen.
Meeen matten var iaf lika rolig som vanligt :') Klockan tre åkte jag till dansen, och jag sa en så jävla smart sak haha! Bra att man aldrig tänker på vissa saker .. ;) Får se vad som händer ikväll, hörs mera senare! ♥


sandra

Hahaha satt du och skrattade när du läste det?:D

jo jag håller med vilken helvetes morgon det va, men matten gjorde dagen bättre!!:D

2010-10-22 @ 23:04:11
URL: http://bgkokar.blogg.se/
siri till sandra

hahaha jodu :D jaa usch, yep matten gör alltid dagen bättre ;DD

2010-10-23 @ 14:54:18
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: