feathers

  2010-06-19 / 15:01:29 / foto - övrigt /










Haha och btw, förlåt till Mimmi!


Emma

Hej! :) jag har kollat in din blogg ett tag och den är superbra. Jag några frågor. Vilken kamera andvänder du? Jag har precis fått en system kamera så kan du ge mig lite tips på hur man ska ta och vad som är roligt att ta på? Sen undrar jag oxå hur man får dom här "prickarna" i bakgrunden, för bilden blir ju finare då. Tack för en superbra blogg!! Kram.

2010-06-23 @ 15:37:34
siri till emma

hej! :) tack så mycket, vad glad jag blir!! du lär dig bäst av att testa dig fram och läsa i din instruktions bok. personligen gillar jag att fota växter, miljöer och människor :) prickarna kallas bokeh och kommer från olika ljuskällor i bakgrunden. jag har skrivit ett inlägg om det som finns i kategorin "tips & trix"! det är alltid roligt med gulliga läsare, kram.

2010-06-25 @ 00:05:10
URL: http://shal.blogg.se/
Emma

Tack så mycket för svaren! Vilken kamera fotar duu med? va tvungen att fråga, haha. Ha det så bra.

2010-06-25 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: