three days left

  2010-02-17 / 14:19:39 / foto - mat & dryck /
Jag hatar verkligen den här kylan. Om 3 dagar ligger jag antagligen på en strand och solar ;)
Men precis som Astrid sa skulle det inte vara lika roligt att resa om det skulle vara varmt här hemma.

Somsagt hann jag ju inte blogga så mycket igår. Men jag hade en skitmysig födelsedag.
Fick faktiskt en dator av mamma och pappa. Vi ska köpa den när vi kommer hem från Kanarieöarna.
Sen fick jag både första säsongen av OC och Gossip Girl, och kläder, smink och lite annat :) 

Efter skolan tog Astrid och Mimmi mig till choklad caféet, sen på kvällen åt vi middag på Dinos och såg på film hos mig. Men tack för en bra födelsedag allihopa ♥










astrid

wuuh, tårtan var niice :)

varsågod haha ;) puss

2010-02-17 @ 20:31:13
URL: http://ascl.blogg.se/
siri

till astrid: haha ^^ puss

2010-02-17 @ 20:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: