fjärde advent

  2010-12-19 / 13:21:15 / vardag /

Redan fjärde advent :) Minns när jag var liten, då julafton brukade vara på fjärde advent, eller i alla fall trodde jag alltid det haha.
Igår kväll stannade jag hemma, och fixade med julklappar, lyssnade på julmusik och såg på film. Myys! Och mitt i natten satt jag och mina kompisar och sjöng (!) på msn, haha vad fuult det var :'D
För en stund sedan var jag nere på stan med Astrid och köpt skor till julfesten. Fanns ett par jättefina, men dom passade inte .. Nu ska jag titta på det sista avsnittet av Kenza&Tyra show! ♥



sofia

haha alltså fulare får man leta efter, oosch! :) och sen när jag ba: "VA TYST MAMMA, JAG SPELAR ETT SPEL!" iiiiiiiih haha jag dör ;)

2010-12-19 @ 14:20:38
siri till sofia

hahahaaa, menart :') hahah!! min pappa kom ner och bara "vad är det som låter??" IIIH HAHAHA :D

2010-12-19 @ 15:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: